تاریخ و ساعت بازی سپاهان و مس رفسنجان در لیگ برتر | نویدکیا و سپاهان بهم رسیدند اوسمار: دوست دارم فصل بعد در پرسپولیس بمانم سیل به ورزشگاه میزبان جام جهانی هم رحم نکرد! + عکس برنامه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال | رقابت سرخابی‌ها با رقبا در تهران + عکس ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و هوادار در لیگ برتر فوتبال | اوسمار چشم‌انتظار لغزش نکونام اعلام نامزد‌های برترین بازیکن و مربی جهان در سال ۲۰۲۴ توسط گلوب ساکر | رئال مادرید با بیشترین نماینده علت محرومیت تماشاگران مرد از بازی‌های پرسپولیس و سپاهان چه بود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و بایرلورکوزن| تلاش سردار فایده نداشت پخش زنده بازی النصر و الاخدود در لیگ عربستان (۲۰ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی
سرخط خبرها

صدور رای کمیته انضباطی به نفع رضا درویش

  • کد خبر: ۱۹۶۰۷۰
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
صدور رای کمیته انضباطی به نفع رضا درویش
کمیته انضباطی در خصوص شکایت باشگاه سپاهان از رضا درویش رای خود را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از قوانین عجیب و سختگیرانه نقل و انتقالاتی که تا کنون باعث کسر امتیاز از سپاهان و پرسپولیس نیز شده، اعضای تیم‌های بزرگ جنگ لفظی با یکدیگر داشته و بار‌ها به رقیبان خود کنایه زده‌اند.

رضا درویش نیز بار‌ها در مورد قرارداد‌های باشگاه سپاهان صحبت کرده که با واکنش، بیانیه و شکایت باشگاه سپاهان پاسخ داده شد.

باشگاه سپاهان در بیانیه‌اش علیه درویش نوشته بود:"این باشگاه همچنین برای چهارمین بار به دلیل صحبت‌های اشتباه و اطلاعات کذب ریز و درشتی که مدعیانه توسط مدیرعامل پرسپولیس مطرح می‌شود، از او به کمیته اخلاق شکایت می‌کند. "

حالا رای این شکایت صادر و طبق آن شکایت باشگاه سپاهان رد شده است. سایت فدراسیون در این خصوص نوشت:"در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر برائت رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از اتهامات انتسابی صادر نموده است با توجه به مندرجات پرونده ملاحظه لوایح طرفین و خصوصاٌ دفاعیات مشتکی عنه وقوع تخلفی احراز نمی‌گردد لذا با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است. "

منبع: ورزش3

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->